Post by omulthunjaquad on Mar 5, 2022 7:29:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Foil Turning 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Foil Turning 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats meer primogems ▞▞▞
▞▞▞ Foil Turning 3D 2022 version ▞▞▞
Dit spel zuigt. Natuurlijk zijn de afbeeldingen in orde, maar er zijn na elke advertenties. Enkel. Sectie. Voor elk niveau. Bovendien sloot ik het spel af om er even tussenuit te gaan, EN AL MIJN VOORUITGANG WAS GEGEVEN en moest ik terug beginnen vanaf het begin. -10000/10 zou NOOIT aanraden. 😡
Is goed, maar ik ben op niveau 31 en is zoooooo saai te veel advertenties, alsjeblieft minder advertenties en ik hoop dat je geniet van het spel
Eerlijk gezegd is het niet slecht. Het is erg repetitief en hersenloos, de advertenties kunnen erg vervelend zijn en soms ontbreken de graphics, maar het is oké, ik heb slechtere games gespeeld. Ik haat het gewoon dat de game in niets lijkt op hun advertenties die ze ervoor hadden.
Er waren 3 advertenties per niveau. Er zijn ook maar 4 dingen te doen in elk niveau. Je vouwt, hamert, ad, polijst, ad, shine, ad, en doe dan wat je ooit hebt gemaakt. (Je zou het krijgen als je het spel speelde, maar als je het spel niet hebt gekregen, zou ik het zeker niet doen het aanbevelen.)
INE-F904D 1DIN Chassis – 9-inch Touch Screen, built-in ...
goed, maar kan repetitief zijn?
dit spel leuk voor altijd persoon
Na een tijdje verveel je je
Khaby lame-modus: je zet gewoon de wifi uit alsof er niets gebeurt als je de wifi uitschakelt, het maakt het spel gewoon geen advertenties ez zomaar
De game is geweldig, maar er wordt zoveel reclame gemaakt voor elk niveau als ik een level voltooi, er staat een advertentie
Foil Turning 3D Hygge uzl
Als je elke stap veel advertenties voltooit, is er een advertentie van 30 seconden, om nog maar te zwijgen van zowat elke advertentie die vastloopt en je de app moet sluiten en opnieuw moet openen om de bevriezing op te heffen, waarna je de taak vanaf het begin opnieuw moet starten. Het is bs... Als ik nul sterren zou kunnen geven, zou ik...
1942 街機 nwfm
Deze game vond ik zoals de meeste van mijn beoordelingen, het lijkt op Instagram, dit was niet bedrieglijk zoals de meeste advertenties. Het is ongecompliceerd, je gebruikt folie om rare dingen te maken en "gebruikt" nadat je het hebt gemaakt. Mijn enige probleem is dat sommige dingen moeilijk te "richten" zijn wanneer je ze gebruikt nadat je het genoemde ding hebt gemaakt.
Deze game is voor de lol, maar de game zit vol met advertenties, maar wie zegt dat het netwerk wordt ingeschakeld, dus wanneer we van het netwerk de wifi automatisch inschakelen
Foil Turning 3D Kasual voj
Echt saai
... State College Undergraduate, Professional/Doctor Sculpted Foil Seal,Best ... AlyGoo 3D Print Funny Custom Crew Casual Socks and other Casual Socks at,
Ok... dus hoe zet ik dit netjes??? Nou, ik kan niet zo... JE HEBT VEEL ADVERTENTIES... maar level 7 werkt pas DRIE DAGEN NA! Maar ik accepteer je werk voor het spel 😁 buuut..... Ik moest drie dagen wachten voordat ik lvl 7 kon spelen 😅 maar toch! Geweldige gob! 😁😄 maak alsjeblieft meer van dit soort spellen! 😌 naast de advertenties............. 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶 geen advertenties alstublieft😒🤨 echt wel de advertenties werken op mijn zenuwen 😓 😅
Moeilijk te installeren, zoveel opslagruimte kost
WAYYY te veel advertenties. Ik bedoel, advertenties zijn nuttig en zo, maar na elke stap? Veel te veel. Ik heb eerlijk gezegd geen bezwaar tegen advertenties, maar als het constant is, zal het me tegen de muur drijven. Als je een deel van de advertenties verwijdert, zou ik dit hoger waarderen. De kwaliteit nu.. Dit was niet bijzonder slecht, maar het bleef achter en als je het niet wist, lag maakt me gek. Verwijder alstublieft veel van deze advertenties. Als je dat doet, zou ik het graag hoger beoordelen. Tot die tijd blijft mijn review hetzelfde...
Foil Turning 3D Gündelik bgb
Dit spel is een goed spel, maar ik vind het niet leuk hoeveel het glitches en hoeveel advertenties er zijn, dus los dit probleem op en ik zal overwegen dit te downloaden en het een betere beoordeling te geven
Om eerlijk te zijn, dit is misschien gewoon tijdverspilling, er is niets leuks
Het concept is oké, maar ADS ADS ADS
Het is leuk, soms mis ik een plekje, maar het is oké, het is niet laggy of glitchy?
HMPH. Ik heb dit gekregen vanwege een advertentie, en dan krijg ik een BUNCH advertenties als beloning omdat ik het heb gekregen. Er is ook te veel lag, en ik HAAT lag. Het doet de stappen ook niet zo snel als de advertentie en er is ook geen specifiek ding dat u hoeft te maken. Het is ook een BOWLINGBAL, ik bedoel een BOWLINGBAL. Dat is een van de belangrijkste redenen waarom ik het heb verwijderd, omdat het een BOWLINGBAL is.
Dit spel is geweldig en leuk XD
Ehh het is oké als ik aan boord ben, maar er zijn te veel advertenties en ik snap wat het is, het is behoorlijk nutteloos tenzij je aan boord bent
Dit spel is geweldig jij. kan verschillende modellen van fiol maken en ik vind het spel erg leuk
Dag Amandelen APK download for Android | FONK
Heel leuk zet je wifi uit en geen advertenties!
Het is echt leuk, maar ik raad jullie aan om de advertenties weg te halen. Tij!
Ik wist dat dit slecht zou zijn voordat ik het installeerde, dus ik kan niet echt klagen. Bewerk. Sorry, ik weet niet zeker of je dat kunt. Misschien minder advertenties, de vertraging oplossen en het gevoel geven dat je echt iets bereikt.
Horrible kreeg een advertentie voordat ik klaar was met mijn allereerste aluminiumfoliebol. Ontwikkelaar. Je kunt me geen advertentie laten zien als je geen inhoud hebt getoond.... Het is een schande voor goede videogames dat dit bestaat
Ik hou van het spel, het is super leuk, de advertenties kunnen een beetje vervelend worden, maar er zijn niet te veel advertenties, sommige mensen houden gewoon niet van advertenties Ik vind ze niet erg en ik zou meer kleuren aanbevelen en je hoeft niet te betalen te veel geld voor de kleuren, anders vind ik het spel geweldig om te installeren als ik jou was 😁😁
Leuk spel ik vind het leuk. Ik heb te veel advertenties alleen in de vliegtuigmodus. Bedankt
Deze game had potentieel, maar er zijn zoveel advertenties dat deze game onspeelbaar wordt. Elke stap van het draaien van de folie wordt gevolgd door een advertentie. Deze game zou de naam "Advertenties elke keer dat je knippert" moeten heten. Download deze geldgreep niet.
Dit spel is zo leuk en ontspannend en het glanst zo als je de folie oppoetst.
wel leuk maar het gaat allemaal zo snel
Foil Turning 3D Gelegenheitsspiele dqy